sobota, 14 lipca 2018

....I'm still here....

 

  ..."Każda przeżyta chwila ma swoje znaczenie, bo bez niej nie bylibyśmy tym, czym jesteśmy"...


   Minęły trzy lata.... jak wiele się zmieniło?.... Otóż niewiele.... 
   W dalszym ciągu kontynuuję tajemnicze projekty.... czasami wpadnę na jakiś nowy oryginalny pomysł....  Nadal jestem tak jakoś obok wszystkiego.... przyglądam się z boku.... 
   Chyba każdy czasami zastanawia się kim tak właściwie jest.... czy jeżeli postąpiłby inaczej w przeszłości, podjął inne decyzje to czy jego życie wyglądałoby inaczej?... czy byłby szczęśliwszy?.... Myślenie o tym zbyt długo nie jest rekomendowane.... jednak to właśnie przeszłość i nasze decyzje ówczas podjęte ukształtowały nas dokładnie w taki sposób a nie inny... bez nich "nie bylibyśmy dokładnie tym, czym jesteśmy".....
   Dzięki temu można pogodzić się z pewnymi sprawami.... Możemy dostrzec nad czym możemy popracować, co zmienić lub też przyłożyć się bardziej.... 
   Czas mija..... ja nadal tu jestem..... dziś jest o tyle łatwiej, że wiem kim jestem..... zwykły, szary, spokojny człowiek.... cieszący się rzeczami małymi tak często prawie niedostrzeganymi.... Czy szczęśliwy?... Raczej pogodzony ze sobą..... To chyba najtrafniejsze określenie mojej osoby.... 
   Od jakiegoś czasu nutruje mnie pewna rzecz.... czy ludzie nadal piszą listy? czy może cybernetyczny świat pochłonął ich całkowicie?.... Co się stało..... Czas pomyśleć nad kolejnym projektem nawołującym do działania....

Brak komentarzy: